19 april 2009

Helgen

:D Helger är bra!

Ja, för då kan jag träffa Emil och jag älskar det. haha. Han är min favorit, min absoluta bästa vän och min finaste pojkvän. Igår åkte jag till honom. Vi kollade på Jönsonligan. haha. Japp. Och sen åkte vi och bowlade med Anton, Karl och Kalle. Det var kul. :D Jag är typ sämst på bowling, men det var kul ändå. Anton vann. Och jag kom sist. haha. Men det var la tur det, de andra hade ju nästan blivit sura. ^^ ;) haha. Så det var ju det som jag liksom satsade på. ;) Ehum.. haha.

:D Idag sov vi ganska länge sen gick vi med Tussie. Och gjorde chokladbollar. :D Det var mys som vanligt. Helger är ju bra som jag sa.
(Antons bild)
Jag kom hem vid runt 4 idag och fick skynda mig lite för det var skattkammargudstjänst idag nu vid 5. Den var gullig med alla barn från dagiset och skattkammaren. :)
Nu är jag äntligen bara hemma. :D Yepp. Har ni haft det bra?


Pusshej /C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara