6 april 2009

Måndag

Hejhej. :)
8 bokningar, inte illa. ;)
Lovdagen har varit tiktigt nice. På förmiddagen satt jag i solen. Låg på altanens trappa och läste, och till och med nästan sov. ahha. Det bästa av allt, solen! :D Helt underbart.
O så har jag även gått en sväng med Hanna. Och sen jobbat.
En bra lovdag minsann.

Imorgon kommer Emil hit på eftermiddagen/ kvällen nån gång. Det blir ju säkert bra som vanligt.

Åh, mamma har sytt min klänning i lakan idag. Sjukt nice är modellen. Så vacker. :D Åhh det blir riktigt bra tror jag. Min mamma är ju så duktig också, så det blir nog kul. Åh, jag blev så glad när jag såg den på mig. :) :) :)

Ha en bra dag imorgon Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara