25 april 2009

NÄSTA: KÖRRESA ÖLAND

Hejhej.
En trött morgon vill jag berätta. Igårkväll var jag hos Linnea med Emma, Amanda och Therese. Nice. Vi satt mest o pratade typ. Det är mys. Vid halv tio typ kom Emil. :) Sen åkte vi hem vid 11 nån gång och låg o pratade och myste. Älskling, du är bäst. Sen åkte han idag till jobbet vid typ 8. :/ Tråkigt. Men jag skulle ju iväg också, så det.

Nu har jag packat klart o sånt. Så då ska jag bara fixa det sista, sen blir klockan snart 12 o då ska vi samlas i kyrkan. Ha en jättetrevlig helg. Puss

All min kärlek får du bära, Hela livet vill jag ge. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara