26 april 2009

Öland= :) Praktik= Nervös

Hej. :)
Hemma efter Öland-körresa. Trött. Slutkörd. O så lite nervös inför imorgon, första praktikdagen på Bokia city. ;)

Resan var jättebra. :) Publiken var fantastisk. Och det var kul att sjunga. Verkligen. Och det var en mysig dag idag i solen, vid havet.

Nu är det alltså vecka nummer 18. Tiden går snabbt. Jag har sjukt mycket den här veckan. Men även den här veckan ska väl gå över nån gång antar jag? Jag har ett stort religionsarbete, samtidigt som jag ska på teorikurs två gånger, vårkonsert och valborgsmässoafton på torsdag och jobba fredag och söndag. Nästa måndag är SVF. Så jag måste ett enda ord; PLUGGA.

Ha en jättefin vecka. Kram /Clara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara