8 april 2009

Onsdag

Hejhej.
Nu är vädret inte alls lika fint, synd enligt mig. Menmen. :)
Igår var Emil här. Först skulle vi shoppa skor till honom, det gick snabbt snabbt snabbast. haha. Sen åkte vi hem. ;) Spännande det där med hur snabbt man kan vara på a6. haha.
Hemma skulle vi kolla på hockey. haha. yey. Jag är ju så intresserad du vet. ;) Men det var ju trevligt. ahha. Jag måste nog vara den mest tråkiga personen att kolla på hockey med. :P Sen sov Emil här. Och åkte igen vid halv 7. :/ Tråkigt. Han skulle nämligen jobba där han praktiserade, på en bondgård. Iaf, sen sov jag till typ halv 11, sjukt trött.
Ikväll ska jag jobba. Hoppas det går bra...

Nu ska jag läsa. Ha en bra dag. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara