9 april 2009

Planera dagen - torsdag

Hejhej.
Borde plugga. ^^ Men det ska jag faktiskt nu. Jag har gjort upp en lista på saker i skolan som ska göras. Nu ska jag börja med projektrapporten hade jag tänkt.

Idag står det på dagordningen:
Fika och promenad med Cornelia och Sara. :D Två fina vänner.
Tre dagar-möte vid 10 med Neja och Therese. :D
Sjukt nice dag. Och en sak till, Anna kommer hem ikväll. :) Gött eller?
Jag saknar Jennie. Men hon kommer ju hem i maaaj, längtaaar. :D

Klänningen är strax klar. :D Jag är sjukt glad. Den är så underbart vacker att det inte är klokt. Min mamma är bäst på att sy. Vi har även en bil att åka i, Mustang, svart. ;) Balen blir braabraabraa. :D

Ha det bra. Pusshej /Clara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara