17 april 2009

SVF välkomnar Clara till provdag

Hejhej. :D
Denna dag är en dag att minnas. Jag fick besked om att jag är välkommen på provdag på SVF journalistlinjen den 4 maj. :D Jag blev så glad att jag inte kunde sluta le. Men oron om att det är svårt med intagningen börjar verkligen komma över mig... Det kommer krävas tid och plats, men shiiit vad JAG VILL KOMMA IN PÅ SVF! Asså det är min dröm, och jag måste.. jag vill. Jag vill bara gå där, det är det enda jag vill. :P Jag ser inget annat. haha. Lite dumt det också.

Lite mer om resten av dagen. ;) Låg en jättelång och skön stund på gräsmattan och vilade och läste min bok. :D Underbara vårtid.

Ikväll blir det tonår och kören. Det blir nog nice. Saknar mina kompisar lite sådära. :)
Imorgon åker jag till Emil. :D :D :D Yeah. Längtar. Kommer hem på söndag.

Ha en jättetrevlig helg! Glöm inte att gratta mig. ;) Pusshej /C.

2 kommentarer:

  1. WOW! grattis!! det kommer säkert gå hur bra som helst :)

    SvaraRadera
  2. GRATTIS!! :D Du kommer klar det! Lycka till:D <33 kram kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara