14 april 2009

Tisdag

15 bokningar och 7 till imorgon. Är Clara BÄST eller? haha. Skojar bara, men det blev asbra ikväll. :D

Men däremot kom jag på en läxa till imorgon. :O Ups. Vi skulle leta fram en krönika som vi gillade till texten. ;) Illa. Men jag fixade fram en nu. Den var riktigt bra. Av expressens krönikör Marcus Birro. Jättebra skrivet och så. Det är alltid kul med personligt. Sen en sak till som jag tycker att han gjorde bra var att han drog ut på allting i början. Han skapade verkligen intresset i att börja läsa artikeln. Läs den. ;) Marcus Birro; Händerna skakar när jag klipper av navelsträngen

Dagen idag har varit helt okej i mina ögon. Jobbet gick skitbra. :D Och skoldagen var allmänt ganska uttråkande. Vi arbetade med ett litet projekt på filmkunskapen, om barnfilmer. Ganska svårt att välja ut vad vi skulle jobba med och hur, så lite krävande lektion. :P Menmen.

Imorgon blir det text för hela slanten. Kanske kanske kommer ni få läsa min krönika om att ta studenten och bli vuxen. ;) Vi får väl se det!

ha en bra dag imorgon. kramar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara