5 juni 2009

Gummistövlar, var är ni?

Godmorgon!
Strax iväg till skolan för en lektion, betygsnack och utvärdering som på alla andra lektioner. haha. :D Men det är härligt. Men var är vädret idag? Regn regn regn, det gillar vi inte... Och mina skor är inte så bra för regn, tyvärr.

Berättade jag om min dröm igår eller? haha. Den var hemsk,eller nej, men hemskt att vakna ifrån den. :/ Jag somnade ju på dagen där i några timmar. Jag brukar jämt drömma förvirrade drömmar när jag somnar sådär mitt på dagen. Den här gången drömde jag att Emil låg jämte mig, och kysste mig på pannan. Men icke, när jag vaknade blev jag väldigt besviken. haha.

Hoppas att ni alla får en bra dag! Kram <3

PS; Jag och Regina Spector har hittat tillbaka till varandra, tack vare Negar på jobbet. :D ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara