2 juni 2009

Hej. :)

Igår hade jag en jättebra måndag för att vara måndag.^^ Trögt att gå upp men trots det gick det fint att gå in i duschen för att sedan gå iväg till bussen. Efter skolan solade jag lite på skolgården. Sjukt att just där kommer jag att springa ut om snart en vecka bara! Shiiiit!

Men iaf, sen träffade jag finaste Linn.<3 Allt som tyskan förstörde är väl värt det, för där träffade jag Linn. :D Vi fikade på Claras, eller jag åt och hon åt en macka. :D Det var mysigt. Till vänster ser ni Linn, från min mobilkamera.:) Visst är hon fin!


När jag sen kom hem gick jag ut och gick med Jenny. Hon måste typ ha världens bästa personlighet? haha. Asså kan inte fatta hur man kan vara så snäll som hon är.

Ikväll ska jag jobba! Önska mig lycka till. Ha det fint. Kram

1 kommentar:

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara