9 juli 2009

Big news

Hej hallå. :)
Vi börjar med att berätta the big news. :D Min ena chef ringde mig innan idag och erbjöd mig att bli en av de BOKNINGSANSVARIGA i sommar. :D waaah. shiiiiit. haha. Jag är så glad glad glad glad. Så säg gärna grattis. :) Det innebär att ja ska hålla iordning typ på allt o alla, på alla bokerskor, bokningar o massa. Jag är verkligen glad. :) Men också lite nervös inför att göra en så mycket större och annorlunda uppgift eller så.

Igår var Jenny här till idag. Jättemysigt. :D Vi kollade på TV, gick promenad med tackkorten ^^, handlade, åt tacos, kollade på film och spelade spel. :D Mys. O så pratade vi typ till 2 eller nåt, haha. :) Det var roligt. Hon är en fin vän Jenny <3

Imorgon åker vi till Hönö jag och Emil. :D Det blir kul tror jag. Härligt att komma iväg en gång till. ;)

Ha det fint <3 Puss och Kram

2 kommentarer:

  1. Vad kul med jobbet!! Grattis!

    SvaraRadera
  2. åh shit vad roligt :D det visar ju på att dom tycker att du är duktig!! =) Grattis clara!

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara