25 augusti 2009

Allt

Hejhej.
Jag kände att jag ville bara snacka av mig lite. Allt är sjukt stressigt och kaos just nu känner jag. Jag vet inte var jag har nånting, förutom Emil, han vet jag att han finns där. Men allt är så himla kaos. Jobbet, skolan, saknad av Vickan, saknarvAlexandra. :) Men mest av allt är det jobbet som är helt kaos.

Jobbet har minst sagt varit kaos nu alla tre dagarna jag har jobbat. Ush. Jag hatar att känna mig så himla pressad och ansvarig för allt som går fel. Allting har bara varit jobbigt de här dagarna på jobbet. Kaos med telefoner, för lite bokningar, felbokat osv. Och allt känns bara kaos. Typ som att jag vilken sekund som helst kommer bli avskedad. haha. Ush.

Igår hade jag lektion. Askul. Eller asså inte på det sättet, men spännande och verkligen trevligt. :) Jag hade dessutom jättetrevligt med Emelie och Calle sen på mackmakeriet och sen på stationen. A just det, vi stod i kö också. haha. I en timma för att hämta passerkort till Emelie och Calle. haha. Men jag är jättenöjd med att ha träffat Emelie och Ethel för de är schyssta, och ja känner att ja trivs ihop med dom. :D NICEE. Sen är det alltid kul att prata med massa andra också. JAG TRIVS. :) Men skolan är lite rörig, känns ganska svårt att ställa om sig till det här studiesättet. haha. Men det ska nog klaras av det också, väl?

:) Jag önskar att jag hade Vickan som bara hade sagt till mig att ta det lugnt o bara skratta åt det. Jag önskar att jag hade henne. Jag önskar att hon inte hade försvunnit härifrån. Men det är bara önsketänkande... I love you.

Emil. Jag kan inte beskriva hur mycket han fick stå ut med i helgen. ahhahaha. Fredagskvällen var bara mysig, härligt att träffas. :) Lördagen fick han vänta i två timmar på sina föräldrar medan jag då var iväg på miniutflykt med farmor och systrarna. Vilket var trevligt i övrigt. :P Sen träffades vi efter jobbet. På söndagen hade jag söndagskolan, då fick han sitta med mamma i kyrkan. Utan mig liksom. Sen var det släktkalas. Sen jobbade jag. Shit. Ush, det blev lite kaos, typ ingen tid för varandra. Om han hade gjort som mig, hahahah, shiiit, då hade det blivit illa för honom. Men jag ska komma ihåg den här helgen, han har ju lite att ta igen. haha.

Shit, nu ska jag läsa lite i boken (studier). A just det, jag är typ sjuk också. :/ Hängig, förkyld.... BLÄK

Får ju inte glömma att jag pratade med finaste Alexandra innan. :D åhhhhhh. SAAAAAAAAAKNAD. Riktigt nice att prata med henne.

Ha en fin dag. Vi hörs sen. Puss

2 kommentarer:

  1. Ja..jag vet! Hon är så saknad o livet bara går vidare som om det aldrig hade hänt! Det är så orättvist, jag vill också ha henne här så att hon kan skratta med mig. Jag hade sånna planer...
    Men vi klarar oss, Gud ser oss o tar hand om oss! <3
    Kram o puss Lovisa

    SvaraRadera
  2. Jag trivs ruggigt bra med dig också ska du veta! =D

    Lägger till din blogg i min sido meny på min blogg, så vet jag vart jag har dig :)

    Kram!

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara