2 augusti 2009

Den fina helgen















Hejhej. :)
Haha, först tar vi o reder ut bilden, haha, den är från två år tillbaka på gullbrannafestivalen. :P haha, jag gillar den lite. Söt.

Så var jag hemma igen, eller nej förresten, mamma, pappa och jag är hemma. :) Mamma och pappa har nämligen inte varit hemma alls ofta denna sommaren. ^^ Så nu är det riktigt skoj att ha dem här. :)


Helgen, ja, den var inte helt fel precis. För den var totalt perfekt. :) Ända från första sekunden i fredags. Underbart mysigt. Skratta, prata massa, framtid, kyssas, bada i kallt hav, ligga på stranden o mysa o prata, sena kvällar, korsordslösning och bara underbara stunder. :) Det är såna här helger och dagar som jag älskar. Som gör mig lycklig. Underbara du. <3

I fredags ringde min chef och erbjöd mig att få jobba som ansvarig två dagar i veckan i höst. :) Det gillar vi absolut. :D Men det tråkiga är att det är varannan helg (lördag och söndag) dock, men det ska nog gå det också. Den som blir lidande för det är ju jag och Emil, men det tror jag ska gå bra det också. Det löser sig. Det är något som är riktigt bra med Emil och mig, allting löser sig...

Nästa vecka blir lite av en jobb-vecka. Jag ska jobba måndag-torsdag. Sen får vi se om jag ska vara ansvarig nu till helgen, vi får se lite. :)

Ha en bra vecka! Kram!

Kärlek med dig- Det är som att flyga utan vingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara