28 augusti 2009

Fredag

Hejhej.
Idag blev jag hemma, igen. Jag gick upp och duschade och åt frukost, verkligen försökte. Men jag orkade inte. Jag hade sån där äcklig hosta och bara nej, jag stannar hemma. Ushja. Tyvärr så blev det så. Jag får helt enkelt hoppas att jag piggnar till nu nån gång.

Fick sms av Emelie vad de hade gjort på föreläsningen. Ush, haha, blir nästan stressad. Vi ska ha muntlig redovisning nu på torsdag. :S Waah. Men det ska nog gå det också, antar jag. hehe.

Ikväll blir det kören, som nu leds av Anna och den nya ungdomsledaren. Sen blir det antagligen tonår. Om jag nu känner mig frisk att gå.

:) Allt för stunden. Hoppas ni får en fin dag. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara