5 augusti 2009

Hejhej. :)
Egentligen skulle jag bara vilja ha det senaste inlägget överst, för alltid i bloggen. haha. Så glad är jag. :D Verkligen. Jag skrek när jag såg ordet antagen. haha. Skrek och sprang upp till mamma. ^^ hahha. :D Så himla go känsla. Ni anar inte känslan av att veta att framtid är nära, den kommer. Jag tackar Gud för att jag kom in. Jag tackar honom för allt han gjort för mig. För att han hjälpte mig vareviga hemska skoldag i trean när jag bara ville hem o gråta. Han tog min hand och sa till mig; Clara, kom, nu går vi, nu ska vi fixa skolan, jag hjälper dig genom detta... Och vet ni vad, skolan blev en lätt plätt, den hjälpte mig till och med igenom en stor del av den första tiden efter Vickan dog.

Nu snart ska jag iväg och jobba. Idag är jag mest peppad på att sitta och le ut i luften typ. haha.

Ha en bra dag. PUUUUUSSSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara