30 augusti 2009

Helgen

Hejhej. :)
Nu skriver en något hostig, men ändå piggare Clara. :D
Härligt va?

Helgen har varit galet bra. :)
Fredagskvällen, hann jag ta igenom den? :P Nja, tror inte det. Men den var rolig med lite lekar för att "skola in" de nya ungdomsledarna. :) Det var en trevlig kväll.

Igår jobbade jag, klockan tio för ovanlighetens skull. Det var direktinbok och ombok som gällde för Ida och mig. Det var najs. Det var riktigt kul faktiskt. Det var ju bara jag, Ida, Joel, Jane (chefer), Jonna (deras barn) och Ibbe (controller) som var där. Kulkul. Mycket skratt och så. :)

På eftermiddagen åkte jag tåg till Skillingaryd. Vi var på möte på kvällen i Hillerstorp. Efter mötet åkte jag, Emil, Anton, Kalle, Julia, Karl, Jacob, Frans, Amanda och Natta till Max, Mc donalds och Burger King. Observera att vi åkte till ett ställe där alla tre fanns, och alla gick till olika!!!! hahahha. Så himla löjligt. Jag, Emil o Anton till Burger. Julia o Kalle till donalds, resten till max. Nice med uppdelning. haha. Men så blev det. Men vi samlades sen på max. :D

Det var sjukt skönt att sova sen ska du veta... ojoj vad jag sov gott! Idag har det varit en fin dag också... jag och Emil sov till runt 10 kanske? Sen skulle vi äta middag hos hans mormor klockan 12. Så det blev inte mkt mellanrum mellan frukost och middag där inte. haha. Efter det åkte vi hem o spelade harpan o bara hade skojigt. :D

Nu i eftermiddag var vi på a6. :D Vi fikade och letade leggings till mig o så... haha, stackars Emil fick följa med i fyra tjejaffärer för att leta efter leggings. hahahha. Han som avskyr detta! haha. Fika på gasellen, det cafét i mitten blev det. :D Mys... Prat och skratt och bara prat, så himla mysigt...

Att ha en bästa vän och en pojkvän i en person, så himla gött är det. Det är det bästa man kan önska sig... <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara