12 augusti 2009

Onsdag.

Hej. :)
Shit vad längesen det var nu, borde bli bättre på att uppdatera. Ska ganska snart till jobbet, om en timma ungefär. Idag har jag inte gjort så mycket mer än att jag har satt in kort och skrivit bredvid korten i ett album för studenten och balen. Åh, vad jag saknar. :) Det var riktigt härligt allt det där. Bäst.

De senaste dagarna har jag jobbat och sovit? haha. Typ.
Om 6 dagar börjar jag skolan. haha. Shiiiit. Högskolan. Det här är den utbildningen som jag kommer gå för att bli informatör, shit, jag är verkligen ett stort steg närmre att bli det jag vill. :) Vad härligt. Samtidigt är det väldigt nervöst.

Jag har aldrig i hela mitt liv varit nervös för att träffa nya människor, tvärtom. Jag har alltid haft lätt för att träffa nya och den biten har aldrig varit särskilt jobbig om jag ska vara ärlig. Men just nu så känns det som att jag är jättenervös inför att träffa nya vänner och nya klasskompisar. Jag hoppas verkligen att jag kan träffa några bra kompisar. :)

Ha en fin dag. Puss

1 kommentar:

  1. clara, det kommer ju gå jättebra för dig!:D:D med ALLT. utbildningen, lära känna nytt roligt folk, allt! du kommer få det skitkul:)

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara