26 augusti 2009

Onsdag

Hejhej.
:) Nu har jag orkat läsa ungefär en timma ur min kurslitteratur. Värre blir det när jag sen ska läsa den engelska. höhö. Ojoj, då vet jag inte...

Det har hänt en jättehemsk sak. En student har tagit sitt liv inatt. :/ Ush. Tankarna går till det hela tiden. Trots att jag inte kände personen, eller över huvudtaget vet vem det är, så är det bara hemskt. Insparken avslutades... Nä, nu ska vi inte skriva om det mer.

Idag har jag tittat på TV, tittat på TV, ätit, sovit, sovit, snorat haha o hostat. :) Nice va? Inte så precis. Men annars så. Jag hoppas att skiten går över snart. Iaf till helgen. Ska till Emil. Tonår på fredag. Jobba på lördag dag med direktinbok o ombok o sånt. ;) Jag har föreläsning på fredag också.

LÖNEN KOMMER IMORGON! yeaaaaaah. Den är välbehövlig. Busskort liksom. ;) hehe.

Ha en fin kväll. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara