31 augusti 2009

Tandläkarbesök

Hejhej.
Glömde ju meddela hur det gick hos tandläkaren. höhö. Jag gick därifrån förvånad kan jag ju tala om. Det här med visdomstanden, min tandläkare hämtade en man som skulle kolla på det. Han tyckte inte alls att det såg bra ut. Det har liksom blivit infekterat. Illa. Så jag är lite svullen där vid hakan typ. Han gav mig en besk vätska som jag fick skölja ur med. Fy sjutton vad äckligt det var. Men hoppas den hjälper. Jag ska ta den nu fem dagar i rad, kväll och morgon. Ush. Om inte det hjälper ville han sätta in penicilin. haha. Waah. Vad uppförstorat det blev. ^^ haha. Typ.

Annars har min kväll gått åt till att hata mig själv för att jag aldrig kommer igång med att plugga. Mycket prat och lite göra, det är väl så man brukar säga va? :D Och det stämmer perfekt in på mig den här dagen!

Imorgon tar vi nya tag. Ska dessutom gå ut och gå med Annie också. :)

Ja just det, sa jag det att jag fikade med två mycket trevliga tjejer innan idag? :D Med Emelie och Ethel nämligen. Jag tycker det ska bli riktigt nice att få tre år tillsammans med dem och lära känna dem mer. Jag känner på mig att det blir en trevlig vänskap där. :D Härligt.

Ha en fin natt. haha. :) Jag ska inte lägga mig än riktigt. Men ganska snart.
Kram. /Clara.

1 kommentar:

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara