9 september 2009

09-09-09 onsdag

Hejhej. :)
Ojoj, nu slutade jag vara aktiv för dagen. haha. Ja, jag är näst intill klar med eximinationsuppgiften faktiskt. :D Jag klagade och fick panik över den, och till slut så löste det sig. :) Imorgon ska jag bara kolla upp språket och kolla igenom både artikeln och reflektionen. ;)

Efter det, då har jag helg. :) Yeah. Fast jag borde typ läsa ganska mycket på fredag. Jag ska jobba på fredagkväll också, så ledigt vet jag inte faktiskt. haha. Faktum är att jag ska jobba hela helgen, fredag - söndag. Oyeah. Det blir nog fint.

Men inte bara det, jag ska ju självklart ha det trevligt och träffa Emil! Det är ju alltid favoriten på helgen. Hans kramar, kyssar och allt! :D bäst är han min älskling. Vi har varit tillsammans i 2 år och fyra månader på lördag. ;) Den 12.

På tal om datum, 9/9 -09 idag ju. Hur coolt är inte det?! Men ja, nu ska vi berätta om den 9 september också. Först skola, 10 till 14.30. Helt okej dag tycker jag. Lite halvt sega lektioner kanske, men roliga vänner att sitta bredvid. :)

Efter det blev det mysigt fika med Linn på Centralkonditoriet (har aldrig varit där innan, men mysigt). Hur söt är inte hon? Hon är supersöt! Och så himla härlig. Jag trivs verkligen med henne. Hon får mig att må bra... <3 Love to you my friend!

Näst sist blev det shopping med mamma. :D Mysigt, och snabbt. Jag shoppade behövligt Bh:ar, en stickad tröja, bomullsleggings, tunika, långt linne och en tröja att ha under. :D 1600 blev shoppingpriset för dagen. Oj. :S haha! :)

Till sist, plugg. :D
Ha en fin natt, så säger vi godnatt nu för min del. Eller nja, egentligen säger jag: Lipstick. :D
Och puss.

1 kommentar:

  1. Åh <3 Jag kan verkligen säga detsamma! Har alltid kul när jag är med dig, och kan vara mig själv till 100 %. vilket inte händer för ofta. Du är underbar!

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara