30 september 2009

Allt möjligt.

Hej, Idag är en kall dag. I alla fall morgonen. ^^ - 2 grader. Är det inte lite sjukt? Hösten kom väldigt snabbt. Asså det här kalla höstvädret o så. :)
Klicka på bilden för att se artikeln.
Nu när jag kom hem läste jag krönikan som var i Jönköping Nu. Monika Karlsson hade rubriken "Den första minns man ju alltid". Jag tyckte den var super och det sista hon skrev i den. "När ni på stan, i telefon, på rara kort berättar för mig om tårar och skratt har jag förundrats; att mina ord, MINA, har påverkat er." :D åh så himla bra. Min dröm är precis det som hon skrev att alla läsarna ser på hennes krönikor. Åh. Jag vill så gärna bli journalist, och börjar faktiskt att tänka över att jag nog ska satsa på detta faktiskt... om jag misslyckas, men då kan man ju bli informatör. Men det skadar väl aldrig att försöka?!

Jaja, nog om det. ^^ haha. Dagen har varit bra än så länge!
Klippning klockan 8.15. Grymt mycket var slitet. Hon klippte upp det ganska mycket, ungefär som hon brukar göra fast lite till. Topparna och lite längre blev klippt, så det blev ungefär lite längre än axlarna... :)


Ja, här ser ni en ytterst fånig bild på mig. ;) haha. Men i alla fall. Håret ser ni kanske någorlunda eller? Vad tycks?
Dagen gick vidare till att vänta på föreläsning, och sedan till själva föreläsningen. Tråkigt som vanligt. Men annars så. ;) Sen skulle jag träffa min grupp till grupparbetet, Josefin och Robin. Vi skulle bara planera lite sådära, men det gick väl sådär... :)
Nu så var tanken att Clara skulle plugga. Men så ringde Ida och sa att jag skulle hålla kurs nästa måndag, tisdag och onsdag. Sen ska jag jobba fredag, lördag, söndag, måndag som ansvarig. hahha. Shit. Jag ska alltså jobba varje dag förutom torsdag. Hoppas det löser sig med plugg också. Det här med att hålla kurs blir nog ganska kul faktiskt! Jag fick veta lite nu hur jag ska göra och så, det låter ganska okej faktiskt ändå.. Inte lika svårt som jag tänkte. haha. Det ska bli KUL! Possitiva klubben kommer fram igen. ;)
Helgen, tyvärr blir det inget Göteborg och liseberg och t-centralen för mig! Emil var tvungen att jobba lite hemma. Asså så himla sur blev jag. Typ ledsen. Jag hade tänkt att umgås med han typ hela helgen o liksom ha en superduperledig helg. O så blir det såhär. Jag är ju ledig och allt bara skiter sig. Men ISTÄLLET ska jag, Anna och Jennie kanske gå på stan. :D Fredagen blir ju lika bra som innan, så det. ;) Och lördagen blir bra också! O sen på kvällen kanske ja o Emil ska gå på bio. Men aaah, vad retligt... jag borde kanske inte bli sur på Emil, men asså... så surt att hela helgen blir annorlunda typ.
Ha en trevlig fortsatt dag! Puss

2 kommentarer:

  1. Snygg frilla! Ser fram emot att se den på jobbet snart :) PUSS & KRAM <3

    SvaraRadera
  2. Håret blev jättefint sötis! Tycker du passar så himla bra i lite kortare hår.

    Puss!

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara