15 september 2009

Date med gubbar

Hejhej.
Idag har jag pluggat, pluggat, promenad, pluggat, pluggat, uppgraderat mig från pasta och köttbullar till pasta och KYCKLINGFILÉ. Inte illa va? haha och till sist, övningskört! Vi körde ända till Bondstorp, och tro mig, det va lång väg dit. haha. Men det gick fint. Nu så har jag ju slutat plugga... Bra/ Dåligt? I don´t know! Men skit samma. :P haha.

Olof Lagerkrantz, 74 år (när han skrev boken), var min date idag. Jag måste säga att Emil är ju mycket bättre att träffa en dessa gubbar alltså. Men iaf, vi hade det trevligt, jag läste hans bok och han skrev den till mig, väldigt komplicerad ibland, men lättläst text i alla fall. Lite halvt tråkig gubbe sådär, enligt mig. Vad tycker ni andra? Jag har i alla fall litteraturseminarie imorgon... ush. Mitt första. :O Önska mig lycka till!

Imorgon kväll blir det jobba igen. ;) Men i mellan där så ska jag på date med Jesper Falkheimer, kanske på bibblan? Jag åker nog inte hem i alla fall. Jag tror att man får bättre ro på typ biblioteket. Eller nåt café? Har inte riktigt bestämt mig än. :)

Har alla haft en bra dag idag? :) Puss

2 kommentarer:

  1. Hej:)
    Man talar inte mycket om boken på seminariet mer om ens egna åsikter :). Hade mitt idag och minutrarna flög fram. Kram Hanna

    SvaraRadera
  2. aha okej. :) Tack för kommentaren! Kul att du hittat hit förresten. haha. :) Kram! Ses.

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara