20 september 2009

Det var då en väldigt seg söndag. Det var längesen som jag hade det såhär segt. Men resten av dagen kommer att bjuda på övningskörning och en god måltid (kyckling! :D)

Igår åkte ju vi till Gullbranna över dagen, jag, Emil, mamma och pappa. Jag sov hela vägen dit. haha. När vi kom dit gick pappa och Emil över till grannen och skulle såga träd/buskar. Då gick jag och mamma en lång promenad på stranden. :) Åh, gullbranna, hur fint är det inte? Alla årstider. Till och med såhär nu i början på hösten är det jättefint... <3 underbar dag igår dessutom. När vi kom tillbaka efter en timmas promenad la jag mig på gräsmattan och läste. :) Marley och jag läser jag nu. Den verkar bra, än så länge. :D

När Emil och pappa var färdiga fikade vi, sen blev det hemresa.
Klockan 8 var vi hemma hos Emil. Vi kollade på film, trötta som vi var. haha. Filmvalet blev dum, dummare. haha. Den var faktiskt rolig. Men jag har sett den innan tror jag. Efter det blev det mys och prat. Sen sova. För att vakna upp klockan 9!!! Och åka iväg med tåget, ifrån Emil, klockan tjugo i 10.

:) /Clara.

2 kommentarer:

  1. Marley och jag är JÄTTE brra. Jag både skrattade och grät när jag läste den. Saknar dig.

    SvaraRadera
  2. Alex: :D Bra att jag läser den nu då. :) Men du, är det mkt hundsnack hela tiden i boken?? haha. Jag har redan skrattat, och gråtit... :P
    JAG SAKNAR DIG MEST!

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara