24 september 2009

Förutom att jag missade två bussar har det här varit en bra dag. :D Föreläsningen gick ganska okej igenom, jag antecknade jättemycket så att jag inte skulle somna av gubben. haha. Ne men jag gillar han! Faktiskt. Lite tråkig är han kanske, och han har ganska långa svar på allting... men annars, han är lite mysig sådär den där Staffan. Någon som vet hur gammal han är egentligen? haha.

Iaf efter skolan gick jag sakta till bussen med Emelie o Calle. Jag vet inte varför, men det har bara varit en bra dag. haha. I don´t know! Men antagligen för att det är helg nu för mig. Även om jag har en del på listan över saker att göra. Typ... plugga? Typ söndagskolan? Typ ringa jobbet o fixa massa? hehe. :D Men det går nog fint.

HELG. Tjohooo. Puss

2 kommentarer:

  1. OOh redan helg? Lyxigt! Jag sitter o pluggar för jag har ett seminarium att se fram emot imorn, blää! :P

    SvaraRadera
  2. Hihi, japp. :D
    Ojdå, lycka till! Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara