23 september 2009

:) Hallå.
Dagen i skolan gick fint igenom den också faktiskt. Det brukar bli så även om man inte är taggad. Men jag längtar fortfarande till det att jag ska träffa söta Stintan! :) Absolut.

Ja just det, läraren vi har. ahha. Han är verkligen inte modern. Kan man beskriva honom så? haha. Han använder overhead, och tänker nog aldrig övergå till något annat än sin overhead. haha. Och ping-pong kommer han inte använda. haha. Men lite söt är han ändå tycker jag. haha.

Nog om honom... vad ska jag mer skriva? Nej, det får nog vara såhär för stunden...
Kram :)

1 kommentar:

  1. Haha..goa lärare de är härliga :D

    Med mig är det bra, har precis kommit in i plugget, insparken avslutades för bara 2 veckor sedan. O plugget går ganska bra, har så väldigt mycket att läsa bara så det gället verkligen att tvinga sig till det..men än så länge så känns det greppbart.

    Kramkram

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara