30 september 2009

Hallå. :D
Övningskörningen, haha, jag undrar om jag någonsin kommer ta körkort? Shit. haha. Det gick väl hyffsat ikväll, men det hände en grej. ahhaha. Vi körde i Barnarp, o det var backigt. Ja, oja. O så kom ja där, skulle svänga vänster, jag va tvungen o vänta på bilar, bilar var bakom mig. En, två, tre, fyra? haha! O så skulle jag starta. Vad tror ni inte händer då liksom? Jo, jag står där o startar om o startar om o startar om. Pappa fick panik, jag också, och tårarna kom. hahaha. Så blev det till slut såhär, pappa gick över till min sida och körde upp för backen. HAHA. Pinsamt! O jag typ tvärvägrade köra mer, men pappa tvingade mig. Så jag fortsatte köra, in mot staden. höhö. Och ett ps i det hela, jag körde förbi mitt ex hus i Månsarp. HAHA. Gasade på lite extra där kan jag ju erkänna. ;) Och pappa sa inte så mycket om det han heller, höhö.

Ja, nog om den pinsamma turen! Nu mer till kvällen. Myskvällen. Jag gick till Sarasötnosennummerett. :) Det var kallt att gå dit, men varmt att vara där... alltid så mysigt och avslappnat med henne! Det gillar vi!

Nu ska jag smsa lite till med Emil. Jag lovar, han skriver snart att han ska sova. haha. Men jag ska även gå o lägga mig i min fruktansvärt sköna säng. :) Och datorn får ju följa med såklart, 90210 blir det! :)

Godnatt! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara