4 september 2009

Hej och hå vad drömmar är jobbiga ibland. haha. Men den här måste jag berätta, för den var lite kul på ett sätt, på ett annat sätt fruktansvärt hemsk. haha.

Jag drömde att jag var GRAVID! hahahhaha. Oh my... Jag skulle ha barn i oktober. I drömmen satt jag och pratade med Emil med min jättemage. :P haha. Vi satt o diskuterade om jag skulle hoppa av skolan eller hur jag skulle göra. haha. Men jag tyckte att jag inte behövde det, utan kunde gå kvar, för ja har så lite föreläsningar. hahahha. Så de timmarna jag var i skolan skulle alltså den här stackars lilla bebisen få vara själv hemma. haha. O i drömmen var verkligen min mage biiiig. Men när ja vaknade till så kände jag på min mage o jag var inte gravid, hahaha, så jag insåg att okej, det var en dröm. :D haha.

Tänkte bara med mig av en liten rolig historia. ^^

1 kommentar:

  1. Svar: Åh, men vad gulligt! Det är ju superlänge! Myspys på er haha! :D

    Åh, shit! Jag har också drömt någongång att jag vart gravid, jag fick aspanik på morgonen när jag vaknade och kände på min magen haha! Läskig känsla! Hahaha :) Kram!

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara