15 september 2009

Hej. :)
Började dagen på mitt vanliga vis, täcke, pyjamas och tv:n framför ögonen. Med frukost på sängen. Yes. Men så fortsätter ju också dagen, då jag måste plugga. Imorgon har jag litteraturseminarie, så den boken måste jag läsa idag. Jag ska även fortsätta läsa tenta-boken idag.

Mitt liv är så grymt kul, kanske inte. Jag säger att jag ska plugga, eller ja, ja pluggar, men sen i jämna mellanrum kollar jag facebook för att komma ifrån plugget. höhö. Inte smart. Så idag ska jag sitta på mellanvåningen, där det är mer ljus, och mindre dator. ^^

Men bara för det så kommer jag ju inte kunna slita mig härifrån. Så vi hörs sen!
Puss /Clara!

3 kommentarer:

  1. Jag tror minnsann att vi är i samma seminariegrupp om jag inte minns fel :)
    Såg du att vi skulle börja 09.30 istället för 10? :)

    SvaraRadera
  2. Aaahh! Datorn är riktigt farlig! Jag har samma problem, borde egentligen plugga men fastnar iderligen vid facebook eller något annat skit! hehe

    SvaraRadera
  3. haha jaa, datorn är monster ibland. :) Det är bättre att dissa den totalt när man pluggar!

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara