3 september 2009

Redovisning om ordet GLÄDJE

Hejhej. :D
Dagen är över! Tack tack tack tack. haha. Kom hem från jobbet och satte mig här. :) Ska snart kolla på Lipstick jungle. Men först skriva om min redovisning. :P Och sen ska jag kolla runt lite på alla favorit-bloggar. ;) En hel lång lista kan jag tala om! Ska kommentera och läsa. :D

Min första redovisning är över. Och... det gick faktiskt bra. Eller ja, ganska bra i alla fall. Läraren var nöjd och jag fick bara ros, ingen ris. Sen var hon säkerligen väldigt snäll också. haha. Jag var grymt nervös men hon sa att det kändes som att jag inte tyckte det var så jobbigt att stå framför folk. :D Så jippi. :) Men alla är så grymt duktiga. Helt otroligt. Det kommer bli tufft. Men då tror jag att man får ta bort det där med att jämföra sig med andra. För om jag skulle jämföra och mäta mig med alla andra i den här klassen, det hade inte fungerat. Alla är superbra just därför att de valt just den här utbildningen, så det är ju inget konstigt med det. Jag kommer nog lära mig att inte mäta mig med dem... förhoppningsvis.

Haha, jag fick börja idag! OH my god! Ja, det är sant. haha. Jag fick börja och jag var grymt nervös. Men ändå gick jag fram på scenen ganska självsäkert. haha. Ett försök till det iaf. ^^ Tänk er en föreläsningssal på tv, ungefär så ser det ut, och där sitter okända folk plus Emelie plus en gammal klasskompis. haha. De bara sitter där och stirrar kändes det som. Jag kände mig fånig. hahha. När det hade gått 2 minuter, då det bara var 1 minut kvar så räckte lärarna upp handen. hahha! Galet. Och när tiden var slut så sa de, AVBRYT. hahahhaha. Oh my... så det var lite hemskt. Jag hade någon mening kvar typ. haha.

Men läraren efteråt sa att det var bra och det kändes som att jag kunde stå inför folk och prata. Ojoj... vad nervös det var asså. Men shit vad kul det är ändå att prata inför massa folk. haha. Lite faktiskt. :D

PUSS

1 kommentar:

  1. Nästan skönt att vara först ju! Jag var nästan sist, två efter mig - då hann man sitta och vara nervös i nästan tre timmar haha. Bra gjort Clara! :D

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara