28 september 2009

Helgen

Hej.
Jag hoppas att den här dagen går bra, bättre än igårkväll. Men det känns inte så kul att ha måndag på nåt sätt. haha. Ledsen att säga det, men jag känner mig fortfarande seg och trött även om jag sov till 10 idag. Ush.

Helgen var väldigt bra. I fredags var det xl på tonår. Det var ganska segt faktiskt. hehe. Men annars... ^^ Emil var ju där också. Sen gick vi hem och hade det mysigt.
I lördags slappade vi mest hela dagen. Så himla skönt. Låg kvar i sängen ganska länge. Det är riktigt härligt... Sen jobbade jag på kvällen, det blev inte så jättemånga bokningar, men jaja... Efteråt åkte vi till Maxi o köpte en film och massa godis, då menar jag MASSA godis också. haha. Det var mysigt. Fast jag var ganska humörsvänging... men annars. ^^
Igår var det söndagskolan. Sen en rolig och mysig dag tillsammans med Emil. :D O sen jobbade jag.

Ja, jobbet jah... allting, internet och telefonuppkopplingen slutade att fungera! Och alla är typ i Tyskland, så jag hade ingen jag kunde ringa till, förutom en controller. Så vi löste det. Men fatta paniken jag fick. Jag var liksom låst. Men så hade jag mobilen, haha, den kunde jag ju ringa på. Tack och lov. Ush. Jag blev klar typ halv 10, när jag slutar vid 9 egentligen. ;) Men så kan det gå ibland.

Ikväll ska jag jobba, men innan det ska jag gå i skolan i två timmar. ;) Måste laga mat snart som jag ska ta med till jobbet ikväll.

Ha en bra dag! Och en bra vecka 40! Puss och Kram <3

2 kommentarer:

  1. Jag läser svenska på distans samt en teckningskurs en gång i veckan :) Ganska kul ^_^ vad bra att du har det bra! Hur går det i skolan o allt nu då? :) KRAM! <3

    SvaraRadera
  2. Jodå det går ganska bra... :) Lite ångest och lite stress o så, haha, men annars så! :) Puss

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara