25 september 2009

Hemma från a6. :D Det var riktigt spännande busstur. haa. Jag har åkt dit såå många gånger, men så den här gången åkte jag förbi busshållplatsen där man byter till trean. HAHA. Och märkte inte det förän när jag var vid Maxi. haha? Jag satt och pratade med Emil och vi pratade om att åka till Göteborg, till t-centralen nästa helg. Om jag ville följa med. Men först så sa han bara typ att han nog skulle åka bort nästa helg, då blev ja så ledsen hahah, så jag missade hållplatsen. Eller inte ledsen, men jaa.. jag var så inne i att lyssna på vad han sa, haha, ni fattar...?! haha. Men då hade han ju inte sagt hälften. HAHA. Ja, för dig som undrar, det blir nog antagligen Göteborg nästa vecka- Liseberg och t-centralen (återträff från tonårslägret på Gullbranna som var i somras, vi var inte på det men ska åka på det ändå.)

I alla fall, till slut kom jag till a6, hittade min framtida plånbok. Så snygg. :D Eller ja, den är liksom min stil. Det är skinn. Shoppade den för BARA 200 kronor, äkta skinn. Öh, fråga mig inte vad det var för superpris, för så fin och skinn kan man inte hitta för så billigt. haha. Men ändå. :) Nice. På Väskman eller nåt.

Köpte hårspray också. :) Yes. Hoppas ni har en fin dag. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara