15 september 2009

Ja, jag lovar, sista inlägget för idag. ;) Jag läser just nu min gamla blogg, ush vad sorglig den är. Så mycket tankar, så många frågor, så mycket tårar i en liten människa som mig. När jag läser gamla inlägg, eller när jag helt enkelt tänker tillbaka på hur allting var förra året, så vet jag att jag mår så mycket bättre idag. Det trodde jag verkligen inte. Idag, tänker jag jätteofta på henne fortfarande. Men inte så på samma sätt. Inte att jag alltid ligger o sparkar och gråter. Nej. Den delen har nog gått över. Nu är det mer stillsamt och mer... lugn i det hela. Esh, jag vet inte hur jag ska förklara...

Nämen hjälp, nu måste jag gå o lägga mig. Ska ju kolla på One tree hill i alla fall. Lipstick sparar jag nog till imorgon.

"Jag minns dig när du var så vacker... När du var så verklig. När ditt skratt var där."
ett "citat" från mig själv i min gamla blogg, 20 september. Alltid saknad min ängel.

Godnatt. Puss och Kram /Clara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara