22 september 2009

Måndag och tisdag.

Hallåå. :D
Måste ju berätta om gårdagens miss. Jag kom till jobbet klockan halv 4 och möttes av en förvirrad Anna. haha. Hon undrade vad jag gjorde där, om jag var ansvaríg.
Jag: Ne? Är inte Ida här?
Hon: Njae... Men du börjar ju halv 5 såna fall.
Båda: GAPSKRATT.

haha. :P Det var riktigt kul. Att jag tänkte sååå fel. Ush. Vad knäppt det kan bli ibland hörni. ^^
Det gick i vilket fall som helst ganska bra, 6 bok till slut. Bonus för 5 till dagen efter också. ;)

Jag fick även ännu en arbetsuppgift. :P Jag ska hålla kurs för nya bokerskor. HAHA. Hjälp! Oh my! Hur ska jag klara av att gå i skolan, jobba typ både ansvarig och kurs i vissa veckor, ha en pojkvän och försöka ha kompisar? haha. Shit. Tur att man har världens bästa pojkvän. Men iaf, det ska bli intressant. Allting är inte riktigt bestämt än eftersom det här är en ny grej på företaget. Men det ska bli himla kul att liksom hålla i det. :D ihiii Spännande! Ni önskar väl mig lycka till? :)

Idag var jag i skolan. Vi har en ny lärare. Lite av en jultomte. hehe. Lite sa jag! :D Han är rar och så, men kanske lite tråkig... ^^ Så jag undrar om man inte kommer somna typ. haha. Efter skolan gick jag och Emelie till Sandys och åt sallad. :D Mumma. Vi hade det jättetrevligt. Du är riktigt kul att umgås med!

Ha en fin fortsatt dag! KRAM

5 kommentarer:

  1. Oh lycka till! Gött att kombinera jobb o plugg! Bra Clara!

    SvaraRadera
  2. Lovisa: haha. Ja så kan man se det, också lite stressigt.
    Tack. :)

    SvaraRadera
  3. lycka till med bokerska-kursen :D clara jag saknar dig på jobbet! :D Kramis sålänge :)

    SvaraRadera
  4. haha tack Julia. :) Men jag kommer ju va ansvarig ändå. ;)

    åh vad söt du är!!! Tack. Det var snällt skrivet faktiskt. :P Man tänker ju att man är värdelös, haha, men så skriver du så. :) Snällt. Jag saknade dej igår på jobbet! :)

    SvaraRadera
  5. Åhhh tack! vad snäll du är! :)

    Ja det var jätte trevligt, och du är också hur kul som helst att umgås med! :)

    Puss på dig snyggingen! ;D

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara