22 september 2009

Okej, nu ska jag berätta en liten kort historia om mig själv. Och kort, blir aldrig kort, det kanske du vet vid det här laget. ^^ hihi.

Jag kan inte slappna av. Clara kan inte längre bara sitta ner och inte göra någonting? Egentligen borde jag kanske läsa lite kursbok, men orka det? Såhär i början av kursen. haha. Så lat är jag. Men ändå så blir jag stressad av att inte göra någonting? Vet du hur det är? Som igår, jag var ledig, men hade noll att göra efter städning av toalett, så jag rullade tummarna, och tog första bästa chansen till att komma ífrån att inte ha någonting att göra. CLARA MÅSTE LÄRA SIG KOPPLA AV!

Koppla av och känn dig frii!

Ojoj, Clara höll sig ganska kort ändå?

2 kommentarer:

  1. Tvinga dig till att plugga en 45- 60 min, sedan tar du en promenad eller äter en frukt eller något annat avkopplande. Lyssna lite på musik i 15 min o sedan tar du ett pluggpass på nån timma mer. Så gör jag, ibland funkar det o ibland inte. Oftast faktiskt! Det är mitt tips!

    SvaraRadera
  2. Svaret hamnade i din blogg. ;) Om du nu läser här Lovisa. :D

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara