29 september 2009

Tisdag, bara?

Hallihallå.

Till att börja med; Imorgon ska jag klippa mig. Jag vill ha en åsikt. :D Lite kortare, typ till axlarna eller nåt? Eller bara toppa håret?

Idag ska jag kanske gå undan från datorn? Och gå upp och plugga i soffan. Men den där blåa boken ser ju så fruktansvärt tjockt jobbig ut. haha. Fast först tänkte jag ägna mig lite till åt internet faktiskt. Jag ska unna mig det idag när jag suttit på lektion klockan 8.00, första gången på sjukt länge, och lyssnat på en enormt tråkig gubbe. haha.

Efter pausen så satt jag och viskade: Tråkigt, tråkigt, tråkigt, tråkigt...
Calle skrev på sin dator: "Du gör det inte mycket bättre"

haha. Nähe... jasså, tack för den. ^^ höhö.
Lite senare, när det bara var en kvart kvar på lektionen:
Calle skrev med stora bokstäver på sin dator: "BARA 15 MINUTER KVAR"

:) Se där, det var inte bara Clara som satt och gäspade och kollade på klockan. :D

Nej, men ush, nu känns det som att jag bara klagar över det här högskolelivet. Missförstå mig inte, det är faktiskt härligt. Bara lite stressigt ibland. Men jag gillar ändå det här med att ta hand om sig själv, på ett sätt. O så gillar jag alla människor som alltid är trevliga, och liksom... beter sig vuxet och moget. :) ´

På fredag ska jag och Emil träffa Ethel, Simon (hennes pojkvän), Emelie och Calle. :D Det ska bli nice. Då ska vi hänga på Råslätt, i Ethels lägenhet o umgås o kolla på film. :) Det tror jag blir kul faktiskt.

Så jag längtar till helgen. Det ska bli kul allting. :)

Men nu först är det ju själva vardagarna. haha.
Ha en underbar dag! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara