8 september 2009

Tisdag

ehe. Målen med idag blev inte riktigt klara. Men jag har pluggat jättemycket. :) Gjort klar artikeln. Jag har dessutom skrivet halva reflektionen, typ. ;) Eller a, men jag har pluggat mycket i alla fall. Detta ska jag fortsätta med imorgon.

Imorgon kommer också innehålla två föreläsningar, en styck underbar (för det vet jag att det blir :D) stund med Linnvännen, en stadsshoppingtur med mamma och plugg. Yeah. Vilken fullspäckad och härlig dag.

Idag har jag, förutom pluggat, gått promenad med Jenny och övningskört. Det gick bra idag. :) Vi körde till Månsarp, sen till Torsvik via Taberg, sen Barnarp o sen hem. Askul! O det gick bra också. Skönt.

:) /Clara.

2 kommentarer:

  1. Hej clara! Åh tack så mkt :):) kram

    SvaraRadera
  2. Svar: Jag jobbar fredag, lördag & söndag! Då ses vi, kram kram! :D

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara