15 oktober 2009

15/10 -09

Hej. :)
Efter skolan pluggade jag hemma. Och vet ni vad, jag PLUGGADE faktiskt. :D Fast jag har en hel del kvar på min del av instuderingsfrågorna. Vi ska nämligen ha en liten "studiegrupp" via mejlkontakt,då vi fick 10 instuderingsfrågor var och ska mejla runt dem sen. Skitbra idé. Emelie hittade på detta! :D Så jag har en del kvar, för deadline för det ska vara imorgon natt. Så yeah, plugga imorgon eller?

Sen blev det jobba. Ikväll var det roligt. Jag var trött, skrattig, ahha,men det gick bra. Jag fick 5 stycken, vilket är ganska bra när man är ansvarig. Så jag är nöjd! Måste även berätta en kul sak från där.
Jag: Ni får inte vara inne på facebook!
Boel: Men är det okej med lunarstorm då?

hahaha! När hade man lunarstorm liksom. ahha. Vi skrattade iaf åt det mycket. :D o sen snackade vi om såna där sidor som man har varit inne på genom tiderna. ^^ Kul!

Nu ska jag kolla på Lipstick jungle. Så brukar jag avsluta torsdagen. Och ska även göra det ikväll. ;) Puss och Kram! /C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara