27 oktober 2009

Allting känns bättre

Hello. My name is Clara. And I am really busy right now in school with all the exams. haha.

:D yeeeah. Där har ni ett bra smakprov på min fruktansvärda engelska. ;) haha. Men, idag känns allting mycket enklare. Alla lärararna i den här kursen verkar så grymt bra på att förklara och så goa på nåt sätt. :) Härligt. :) Men kursen känns också ganska intensiv, väldigt mycket att göra, på en ganska kort tid.

Efter skolan träffade jag sötaste Linn på Kaffebönan. Ett supermysigt café och en supermysig tjej, kan det bli bättre? Ono. :) Så det var mysigt helt enkelt. Det är alltid härligt att lyssna och prata med den tjejen. Hon är så bra.

Nu så tänkte jag sätta mig ner och kolla på en film som jag ska reflektera, senaste inlämningen är söndag, så jag har lite bråttom kanske man kan påstå. :D

Kram. :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara