5 oktober 2009

Helgen var toppen

Hejhej. Nu sitter jag här, en halvtimma efter att jag ställde klockan för att plugga. hehe. Ojdå. Wuups. Inte nog med det, jag ska jobba ikväll. Ikväll blir det att hålla kurs för nya bokerskor. Jo, lite nervös är jag allt. ^^

Men nu innan det ska jag plugga lite var ju tänken. Men idag var jag verkligen trött. Så vi kan ju berätta lite om helgen först. ;)

Lördag kväll
Emil hämtade mig ungefär halv 9 för att gå på bio, Flickan som lekte med elden. Vi köpte popcorn, som typ var slut precis i början av filmen. Höhö. Jag älskar nämligen popcorn! Ohyes. haha. Filmen var sjukligt bra. Den var läskig men väldigt bra. Det är sällan som man ser en sådan svensk bra film. :) Så det var kul. Jag hoppade till och höll nästan på att skrika en gång. haha. :)

Efter det åkte vi hem och hade det mysigt, då var klockan runt halv 1 när vi kom hem. Så vi var vakna ett tag till.

Söndag
Vi var hos hans söta mormor och åt middag, efterätt OCH fika. haha. Man kände sig mätt efter det kan jag ju tala om. :) Vi var där ganska länge. Satt och kollade på Idol med Emil och Elin och spelade mobilspel :D. Det va trevligt. Sen började vi kolla på Män som hatar kvinnor, men somnade. haha. Vi båda sov EN HEL TIMMA i streck. haha. Vaknade yrvaket sen. Lite senare sen spelade vi monopol. :D haha. Jag blev verkligen pank så Emil vann, tyvärr. ^^ åkte hem runt halv 10, så det blev en lång och bra söndag! :D Vilket vi nog behöver. :)

Ha en bra dag. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara