28 oktober 2009

today

hejhej. :)
Just nu förtillfället passar inte den där glada smileysen så bra. Dokumentärfilmen jag ska kolla på och göra en reflektion av, fungerar inte. Det gör mig så arg. Här sitter jag i skolan, och ska plugga, ska kolla på hela filmen var tanken, så att jag kunde börja på reflektionen. Men icke. Just nu sitter jag och chattar med Camilla och skriver lite på reflektionen, som jag egentligen inte kan börja på utan att sett allt. Men jaja. ^^

Ikväll ska jag worka som bokerska, och vet ni vad, today I´m looking forward to this! :D Sen ikväll ska jag också träffa syrran Jennie. :D Kul. Hon kommer hem idag från Göteborg.

Hihi, nu såg jag att filmen funkade igen. :D YES OFFCOURSE, Gud hör bön. :) I alla olika slag. :D

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara