6 november 2009

Det är... HELG

FREDAG!!! Är det sant? Jaaa, det är ju faktiskt sanning, nu är det HELG. :D

Idag gick på min livs onödigaste lektion, så jag gick faktiskt hem i pausen. Men tro mig, det gjorde många andra också haha, så jag var inte ensam faktiskt. Den handlade om Copyright, regler. Yäääy vad kul. Nej. Så jag åkte hem, pratade med Emil i telefon och läste en stund i en studieböckerna. Yäs. Men nu så tänkte jag slappa runt lite på nätet och sen äta mat.

Ikväll blir det tonår och kören. :)

Imorgon blir det träffa Emil på kvällen. :D 50årsfest för Elisabeth! Goa Elisabeth. :) Det ska bli ganska kul. Får hoppas att det blir en bara ganska kul,men just nu känns det sådär faktiskt. hehe. Jag kommer sen hem på söndag för att fira pappa på fars dag. :D

Ha en jättefin helg. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara