10 november 2009


Hej säger Clara. :D
Idag gjorde vi jättemycket på vårt designprojekt och jag känner att vi nog kommer få det här att bli bra faktiskt. :) I en ganska bra takt ändå. Vi ligger ganska mycket före känns det ändå som, eller i alla fall så vi har planerat för den här veckan.

Men med läsningen kan man väl inte säga att jag ligger före med. haha. Snarare lite efter. Sen ska jag göra en uppgift också. Men jag skulle ju tränat ikväll men det blev inte så, så nu har jag tid till PLUGG. Det gjorde att jag inte känner mig lika stressad, skönt.
Nu ska jag plugga.Just det, där uppe får ni se en ful bild på mig, ahha. Bara så ni vet hur jag ser ut. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara