16 november 2009

Hejhopp.
Nu ska jag iväg till jobbet snart här. Jag har läst och läst idag. Men också legat och sovit? Ush. Håller jag på att bli sjuk? Jani, det är någon konstig känsla i kroppen, seg och ja, ja vet inte riktigt vad...

Men iaf mitt i allting så chattade jag med Julia , the designer of my new blog. :D haha. Och vi bestämde färger, bilder och allt möjligt. Självklart trodde jag att det skulle ta ganska lång tid,några dagar eller så, haha. Men vet ni, hon hade redan fixat MASSVIS, och lagt upp den på bloggen redan. :D Så nice. Så ikväll kanske, kanske, kanske ni kan få se min nya blogg. VEM VET. :D Det roliga är att jag kommer då byta bort den här bloggen till en helt ny, där designen finns, på blogg.se också. Jag hoppas att ni vill följa den. ;)

NU ska jag verkligen SKYNDA MIG! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara