11 november 2009

Onsdag

Hejhej.
Min dag har tyvärr inte varit den bästa hittills. Jag känner mig lite halvdålig, som att man har feber, fast man inte har det, den där verken känns på något sätt. Jag vaknade upp med det. :/ Men jag hoppas att jag mår bättre snart! :D

Idag har jag läst i böckerna, men jag råkade vakna en timma senare än vad jag ville, halv 10 nämligen, så jag har inte läst så mycket som jag hade behövt. Sen har jag inte riktigt orkat att vara så peppad på läsningen heller, på grund av att jag inte mår riktigt okej. Nu ska jag snart åka in till skolan för en lektion och sen grupparbetet. ;)

Ikväll ska jag plugga igen. haha. Jag kommer ju inget vart känns det som, men jag måste plugga. Det är snart helg igen, men den här gången gör det mig stressad, av två anledningar, den ena är att ja jobbar i helgen så jag kommer inte få någon ledig tid direkt, förutom när jag tog ledigt på lördag för då ska jag på dop och den andra är att när helgen är slut börjar en ny vecka, med litteraturseminarium, och jag har knappt läst halva böckerna. :/

Ha en jättebra dag idag mina vänner. Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara