11 november 2009

Slappa, how awsome

Julia är på G med en design till en ny blogg. ;) Om det blir så, så kommer jag nog byta till blogg.se. Tyvärr. ^^ Men då ska jag få en ny omstart liksom på nåt sätt. :D Känner att det ska bli spännande. Hoppas att det kommer lösa sig bara, det är krångel med att skicka bilder som hon ska använda...

:) Ikväll har jag bara- slappat. Vet ni vad det är? Det är nog näst intill bland det bästa som finns. Det betydde ikväll för min del, inga kurslitteraturböcker, tv-tittande, vilande i soffan med handen på magen. :D hihi Underbart. haha. Skönt faktiskt! Jag behövde det, jag har inte mått riktigt Clara-okej idag, så skönt att slippa stressa mer för dagen. :)

Imorgon är det ju då min och Emils dag. :D Två och ett halvt år. Inte illa faktiskt. Det är riktigt bra enligt mig. Tihi... <3 Så imorgon ska vi äta ute och gå på bio. Jag hoppas på en trevlig myskväll med bara oss i fokus, och ingenting annat. :) Puss på det.

NU ska jag nog kolla på One tree hill i sängen. :D Puss

1 kommentar:

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara