13 oktober 2008

Betyg på måndag

Mitt betyg för dagen blir... 2/5.
Därför att..
- Kännt mig halvt glad och positiv hela dagen
- HalvFult väder, vilket är hemskare än när det ösregnar
-
Orkar ingenting?!
- För Många frågetecken för min del
- För mycket tjat från mamma och pappa
- För att jag saknar mina systrar <3
- Men jag klarade mig igenom dagen



Men nu lyssnar jag på Blue Eyes soul. De är faktiskt bra. Jag tror jag gillar dem bättre i stereon än live. Jag har ju trots allt sett de två gånger live, och jag gillar nog dem bättre som bakgrund sådär...


Hopp. Vet inte vad jag ska göra. Men så småningom tänker ja väl sova ändå.
Godnatt. Kram

2 kommentarer:

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara