14 oktober 2008

Tisdag

Hej.

Min dag, jadu... kan beskriva den med: S E G. Superduperseg. Men det är skoj att gå på pecet faktiskt. Asså jag är inte efterbliven eller så, ja har vetat det hela tiden, men idag kom ja på ytterligare en anledning till vf det e så kul o gå på pecet. Man träffar så mkt folk hela tiden, som man kan heja på o som man känner. Det är mys. Träffade b.la. Linn idag, hon är bra hon. Hon ger mig så snälla ord. Och tyska med henne, det är riktigt värt. :)

Fikapaus idag var asjobbigt. Ska berätta.
Klockan halv 2 började fikapaus (skoltidningen). Ulf gick iväg, o ja behövde megahjälp. Han var borta i typ 40 minuter. Bilderna krånglade och ja kunde inte fixa till det. Fattade inte över huvud taget varför det inte funkade. Sen kom äntligen Ulf, han satte sig ner o kollade på det, det funkade inte då heller. Vi satt med detta till kvart i 3, då började jag känna mig riktigt rysligt stressad. Min lektion börjar ju 3. Men där runt kom Daniel. Han kollade på det hela, även han hittade ingen lösning. Bilderna funkade alltså inte fortfarande. Vi minskade storleken o allting, försökte med allting, men ingenting funkade. Men fem i 3 så kommer Daniel på att de där datorerna hade nåt uppdateringsfel. De skulle uppdateras. Han gjorde det, OCH SÅ FUNKADE DET! tack för den liksom. Jag satt hela tiden med bara dessa hemska bilder. Bara för det kunde ja inte lägga upp artikeln idag heller. Bylinebilderna är kvar att fixas. SKIT OCKSÅ. Men får väl se hur det går. Hatar teknikens värld asså. Seriöst, vad mycket enklara allt hade varit med klippa och klistra. haha. Erkänn!


Nu ska jag gå en promenad med Hanna om typ en timma. Måste väl egentligen plugga lite innan dess kanske. Vi brukar jämt gå megapromenader, haha. Så sen blir det Desperait Houswifes. Läxan tas imorgon...

tack Linn för att du är så bra bara.
tack läsare, för att du läser min trista blogg. ^^ haha.
Kram, /Clara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara