15 oktober 2008

bland det värsta

Vet du vad som var bland det värsta då jag fick veta att Viktoria inte fanns mer?
Att jag inte fick säga Jag älskar dig.
Att jag inte fick krama om henne och tacka henne för att hon var så älskvärd och så betydelsefull för mig.

Jag ser korten, bilderna av oss, jag ser det som att vi tog korten nu, men hon ändå inte är där. Jag ser allt det som var så verkligt, som nu är så overkligt. Som nu är så oförstående.

Det är inte de få drömmarna som jag drömt som är det jobbiga. Det jobbiga är när jag vaknar upp, och inser att det bara var en dröm.

Till Viktoria, Jag älskar dig. Det har jag alltid gjort. Bara så du vet. Jag kan inte sluta säga det. Du betydde. /Clara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara