15 oktober 2008

Hejhej.

Känner mig ganska glad nu, haha, jag o Alex har gjort southparkfigurer. haha. :) Jättesöta.
Vi har text. Och ja kan säga som så att ja inte gjort nånting, förutom projektarbetet som har med text att göra. ^^ Pluggade på mitt tal om rökning till svenska C. haha. Kul att ha om rökning. Säkert massa som röker där. Menmen. Jag kommer få ett gott skratt iaf. haha.

Ikväll blir det mammas sminkparty. :) Yay. Det blir nog ganska skoj. Det kommer en proffesionell som ska sminka o prata om såna produkter. Och jag ska bli sminkad, vilket det kommer en bild på ikväll.



Vi slutar ganska snart. skönt.
Saknar Emil massvis.

Hörs sen. Njut av ett gott skratt för att de snygga bilderna är såå himla fina. :)
Alex och jag, maha, snygga va!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara