10 oktober 2008

en lista :P

haha har inte nåt att göra, sååå jag gick in på Nattas blogg, fick syn på en lista, så här kommer det mest tråkiga för dig som läser min blogg. ;)

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: japp.
Gnälla: Ibland, det gör väl alla, eller?
Skrika: haha, kan hända.
Sova: jadå.. ganska ofta nu för tiden. Natten, och efter skolan. ^^
Ha ångest: ibland ibland ibland
Skada dig själv med flit: nejnej, tro aldrig det om mig.
Ta mediciner du inte borde ta: nej
Vilja dö: Njae. Jag vill leva, men jag längtar efter Viktoria.
Drömma mardrömmar: ja, det kan hända, ibland ofta, och andra perioder, inte alls
Försöka vara annorlunda: mjo, asså alla är ju en för sig, så a
Klä dig i svart: jo, det händer. Fast inte för att jag vill vara mörk person eller nåt, men för att svart är en bra och snygg färg. :)
Gå till kyrkan: jo.
Gå i skolan: jämt känns det som
Röka: nej, skulle aldrig få för mig det ens. Det luktar ju sååå himla illa
Ljuga: det gör väl alla ibland, men det händer inte ofta.
Hata folk: nej, inte seriöst, att hata någon är ju väldigt illa till
Lita på folk: jo, det gör ja nog.


VEM:
Saknar du: Viktoria... Men ja saknar också Emil typ jämt.
Vill du döda: Jag önskar ingen människa på denna jord nåt så hemskt. Skulle aldrig tänka mig att vilja nåt så hemskt.
Vill du slå: Ingen
Kysste dig sist: Ja det kan man ju fundera över länge... haha. Emil såklart
Vill du kittla: Ingen just nu.
Kramade du sist: Emil kanske? Eller neeej! Stintan i skolan idag, ;)
Vill du prata med: Emil? Någon bara.
Skrek du på sist: Mamma säkert, eller pappa. haha.
Sårade dig sist: Vet inte. kanske någon, men sånt vill man väl inte ta upp såhär haha.
Vill du bli galet full med: ingen, ja vill inte bli full.
Gjorde dig riktigt glad senast: Emil. :D Och mina kompisar i skolan...
Fick du sms från senast: jadu...? Emil.
Ringde dig senast: ehm det vet ja inte. säkert Emil. haha.


HAR DU:
För många vänner: Asså man kan ju inte ha för många vänner. Beror på vad man räknar, ytliga vänner, eller såna vänner som bryr sig och verkligen är en vän?
Förföljelsemani: nej.
Tvångstankar: Nej, tack och lov för det du.
Någon fysisk sjukdom: nej.
Färgat håret: nej inte färgat, bara tonat eller så.
Några piercings: öronen? Men inget annat
Egen dator: ja.
Kysst någon: japp.
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej, inte idag.
Varit kär: ja. Är kär. :)
Dumpat någon: ja...
Stulit någonting: nej
Lämnat landet: Ja, på semester. Åhhhh, vad ja vill det.
Tuttat eld på nått: nej?

HUR:
Går du: ehmm... brukar faktiskt gå in i folk? hahha! asså om man går jämte någon.
Svarar du i telefonen: eh? typ såhär; hej, det är Clara. eller hej.
Fördriver du tiden: skolan, Emil, tv (haha dyster hemlighet), sovande, plugg..
Tjänar du pengar: nepp inte.
Många stör du dig på: Jag försöker att inte gör det... men det händer väl några gånger... :/
Ofta träffar du din familj: varje dag.


TROR DU:
Att du kommer bli något: Det hoppas jag.... Man vet ju aldrig om vad livet ger.
På Gud: Ja. Han äger..
På rymdvarelser: Nej.
Att folk tycker om dig: Man hoppas ju, jag gör allt för att mina vänner ska tycka om mig. Men det är inte alltid det enklaste...
På ett liv efter detta: Ja, med Gud och vänner och såna som man tyckt om här på jorden, i himlen. <3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara